loading...
شیک ملودی
admin بازدید : 17 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ جدید متین معارفی به نام قانون بازی

Lyrics New by Matin Moarefi Called Ghanoone Bazi

متین

متن آهنگ جدید متین معارفی به نام قاون بازی :

از چشمات میخونم
باور کن میدونم
باور کن که قلبم
میزنه برای لحظه های با تو بودن

میدونی که دنیای منی
دیوونه بازی نکن از دلم نرو
قانون بازی و بلد باشو
کنار من باشو
به یاد من بمون عزیزم
فریاد منی هر روزم

دستاتو میگیرم
عشقم رو میبینم
لبهاتو میبوسم
به پای اینهمه عشق تو من میمونم

میدونی که دنیای منی
دیوونه بازی نکن از دلم نرو
قانون بازی و بلد باشو
کنار من باشو
به یاد من بمون عزیزم
فریاد منی هر روزم

از چشمات میخونم
باور کن میدونم
باور کن که قلبم
میزنه برای لحظه های باتو بودن

میدونی که دنیای منی
دیوونه بازی نکن از دلم نرو
قانون بازی و بلد باشو
کنار من باشو
به یاد من بمون عزیزم
فریاد منی هر روزم


دانلود آهنگ ۱۲۸

متین معارفی –  قانون بازی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 9,833
  • سریال های ایرانی
    سریال معراجی ها